کاشی کار

کاشی کار

کاشی کار

کاشی کار

  • ۰
  • ۰

چسب را اعمال کنید

به عنوان یک قاعده کلی، توجه داشته باشید که تنها به اندازه کافی از چسب برای 30 دقیقه استفاده شود. با استفاده از قسمت تخت نوع ماله توصیه می شود بر روی بسته بندی نصب کاشی چسب، یک کت 1/4 "بر روی سطح یک منطقه شبکه بدون پوشش دستورالعمل منتشر کنید.


پس از انجام این کار، ماله را در یک زاویه 45 درجه نگه دارید و از طرف بتونه برای چسباندن به چپهای ایستاده استفاده کنید. وقتی چسب اضافی را از بین می برید، پس از یک ردیف یکنواخت و مرتب برای کاشی خود را ترک می کنید. به عنوان یک قاعده دیگر، یک منطقه بزرگتر از چسب خود را گسترش ندهید تا بتوان آن را در 15 دقیقه تنظیم کرد.


به اسکریپت بروید و نصب کاشی خود را با برنامه چسبندگی کامل تسهیل کنید.


کاشی برش مورد نیاز

شروع به علامت گذاری با دقت اندازه گیری برش با یک مداد یا قلم احساس بر روی سطح کاشی. شما می توانید یک برش کاشی را برای رسیدن به نقطه دقیق برش های مستقیم یا مورب استفاده کنید. برای برطرف کردن نتایج، تکه های کوچک را با یک چاقو بکشید و قطعات کوچک را بردارید.


برای هر برش های منحنی تمام طول، میله میله مناسب ترین برای رسیدگی به کار است. پس از برش های شما ساخته شده، هر لبه تیز را با سنگ کربوراندوم صاف کنید تا به کاشی هایتان برسد.


 کاشی خود را تنظیم کنید

حالا که سطح را پر کرده اید، طرح را ایجاد کرده، چسب را اعمال کرده اید و کاشی را بریده اید، شما به طور کامل برای نصب واقعی کاشی خود آماده هستید.


شروع به نصب کاشی در مرکز اتاق، یک شبکه در یک زمان، اتمام هر شبکه قبل از رفتن به بعدی. در داخل هر شبکه، این کمک خواهد کرد تا اولین کاشی در گوشه و کار به سمت خارج را آغاز کنید.


با استفاده از یک حرکت چرخشی کوچک، کاشی ها را در یک زمان تنظیم کنید و از آنها اجتناب کنید. اطمینان حاصل کنید که هر یک از کاشی ها را جای گذاری کنید، زیرا هر یک از کاشی ها تنظیم می شود و یا بین کاشی ها با هم برابر می شود. کاشی های محیطی را در هر شبکه برای آخرین ذخیره کنید، فاصله ای 1/4 اینچ بین کاشی و دیوار را حفظ کنید.


هنگامی که یک شبکه به طور کامل نصب کاشی می شود، در همه کاشی ها با یک شیار لاستیکی و یا چکش و بلوک چوب برای اطمینان از یک باند جامد و سطح هوا شیر. چسب اضافی از مفاصل را با یک چاقوی پلاستیکی و از کاشی با یک اسفنج مرطوب برای جلوگیری از ظاهر نامنظم خارج کنید.


در نهایت، قبل از پیاده روی بر روی آن، کار سخت خود را حداقل 24 ساعت بگذارید. و البته، حداقل 20 دقیقه طول بکشد تا زمان و مراقبت هایی که در طبقه جدید خود قرار داده اید تحسین کنید!


 اتصالات غوطه وری

اکنون که نصب کاشی سرامیکی Mohawk شما در محل قرار گرفته است، 24 ساعته تنظیم شده است، آخرین مرحله شما این است که "مایع" را پر کنید یا مفاصل را پر کنید و کف خود را به یک توده متصل کنید.


پس از خواندن دقیق و پیروی از تمامی دستورالعمل ها و اقدامات احتیاطی در مورد بسته بندی جامد، فقط در مدت 30 دقیقه استفاده کنید. همانطور که اسپلرهای کاشی را حذف کرده اید و خاک رس را بر روی سطح کاشی برداشته اید، از یک غلاف غلیظ یا یک صافی استفاده کنید تا آن را به مفاصل بسپارید.


شناور را در زاویه 45 درجه و با لبه شناور قرار دهید، فورا محلول اضافی را از سطح خارج کنید. حالا شناور را در زاویه 90 درجه قرار دهید و آن را به صورت مورب در سراسر کاشی بکشید.


هنگامی که مقدار دهانه را به مدت حدود 15 تا 20 دقیقه قرار داده اید، از یک اسفنج مرطوب برای تمیز کردن هر گونه باقی مانده از سطح استفاده کنید و مفاصل مایع را صاف کنید.


اطمینان حاصل کنید که اسفنج خود را بطور مرتب بشویید و در صورت نیاز آب را تغییر دهید.


لهستانی با پارچه نرم هنگامی که غلیظ خشک شده و غلیظ در سطح کاشی، و دوباره شستشو با اسفنج و آب تمیز در صورت لزوم. 72 ساعت قبل از استفاده سنگین و حداقل سه هفته قبل از استفاده از سیلرها یا بلوری ها، به طبقه ی مورد نظر خود اضافه کنید.


یک نفس عمیق بکشید و یک آه از تسکین دهنده بیرون بیاورید؛ شما فقط کف خود را با کاشی سرامیکی Mohawk تکمیل کرده اید.

  • ۹۸/۰۲/۲۸
  • kashikar13 13

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی