کاشی کار

کاشی کار

کاشی کار

کاشی کار

  • ۰
  • ۰

معرفی انواع سرامیک

سرامیک بلوری

مواد سرامیکی بلورین به یک طیف وسیعی از پردازش قابل قبول نیستند. روشها برای مقابله با آنها تمایل دارند به یکی از دو دسته بپردازند: یا سرامیک را به صورت مورد نظر، با واکنش در محل و یا «شکل دادن» پودر به شکل مورد نظر، و سپس پختن به بدن جامد را تشکیل می دهند. تکنیک های تشکیل سرامیک شامل شکل دادن به دست (گاهی اوقات شامل یک فرایند چرخشی به نام "پرتاب")، ریختن لغزش، ریخته گری نوار (برای ساخت خازن های سرامیکی بسیار نازک)، قالب گیری تزریقی، فشار دادن خشک و سایر تغییرات.

سرامیک غیر کریستالی

سرامیک غیر کریستالی، که شیشه ای است، تمایل دارد از ذوب تشکیل شود. شیشه زمانی که به طور کامل ریخته می شود، با ریخته گری، و یا زمانی که در حالت ویسکوزیته مانند تافی، با روش هایی مانند دمیدن به قالب است. اگر بعدا درمان های گرما باعث می شود که این شیشه به طور کریستالیزه شود، مواد حاصل از آن به عنوان سرامیک شیشه ای شناخته می شود، به طور گسترده ای به عنوان طبخ غذا استفاده می شود و همچنین به عنوان مواد کامپوزیت شیشه ای برای دفع زباله های هسته ای.


  • ۹۸/۰۱/۲۹
  • kashikar13 13

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی