کاشی کار

کاشی کار

کاشی کار

کاشی کار

  • ۰
  • ۰

روش نصب کاشی و سرامیک


نصب کاشی و سرامیک به تنهایی شکننده است، اما هنگامی که در بالای یک شرکت قرار می گیرد، سطح بدون انعطاف پذیری از شکاف ها و رگه ها قرار می گیرد. کاشی و سرامیک می تواند به طور مستقیم در بالای تخته سه لا و یا حتی در کف وینیل گذاشته شود.


هیئت مدیره سیمان، همچنین به عنوان یک واحد پشتیبان سیمان (CBU) شناخته می شود و تحت نام های تجاری مانند Durock و HardieBacker قرار می گیرد، بستر جامد سنگی را ارائه می دهد که مناسب برای نصب کاشی و سرامیک است. پانل های هیئت مدیره سیمان را با پیچیدن آنها به زیر کف نصب کنید، با پیچ ها در هر 8 اینچ در امتداد تابلوها رانده می شود. نوار را با نوار های فایبر گلاس نوار، پر کردن با ملات thinset، و اجازه دهید به طور کامل درمان.


خشک کردن کاشی ها

برای تعیین نقطه مرکزی برای هر دیوار، تمام دیوارها را اندازه بگیرید. برای ایجاد یک الگوی متقاطع، یک خط گلی بین هر دو دیوار مخالف قرار دهید. بدون ملات یا غلظت، نصب کاشی و سرامیک را در یک خط بر روی هر بازوی عبور قرار دهید. ایده این است که از کاشی های کوچک و بریده بر روی دیوار اجتناب کنید، زیرا این می تواند به صورت بصری خالی باشد. این مجموعه متقاطع را در هر جهت تغییر دهید، به طوری که هر کاشی که روی یک دیوار قرار دارد، تا حد ممکن نزدیک به یک کاشی نیم یا بزرگتر باشد.

گسترش ملات

یک دسته کوچک از ملات thinset را با رگه های حاشیه ای خود و یا قسمت تخت ماله خود را بردارید و یک تینت را روی سیمان بگذارید. مسطح کردن چسب چوب کاذب خود را در زاویه 45 درجه نگه دارید، ملات را در سرتاسر سطح گسترش دهید تا این که یک ناحیه فراتر از محیط یک کاشی را پوشش دهد. به سمت بذر مسواک تبدیل شوید و دوباره آن را با زاویه 45 درجه نگه دارید و به طور جامد به سمت سیمان چسبانید، با کشیدن ماله در خطوط مستقیم، thinset را شانه کنید. قطعه در ماله به طور خودکار مقدار مقدار thinset سپرده در سطح تنظیم شده است.


کاشی را بگذار

به آرامی کاشی را به تینستر مرطوب فشار دهید، نصب کاشی و سرامیک را به عقب و جلو برید و آن را به داخل تینستی عمیق فشار دهید. هدف شما این است که هر رشته ای را در ملات سقوط کنید و شکاف ها را پر کنید. گاهی اوقات یک کاشی را بکشید و پشت را بررسی کنید تا اطمینان کامل از پوشش فراهم شود. همانطور که از یک کاشی به بعد پیشرفت می کنید، فاصله کاشی ها را در گوشه ها قرار دهید تا فاصله ثابت برقرار شود.


یک فاصله انبساط 1/4 اینچ را در امتداد دیوارها، کابینت ها و دیگر عناصر اتاق را ترک کنید. ملات را به این شکاف اضافه نکنید.


سطح حباب را در چند کاشی قرار دهید تا هر دو سطح را بررسی کرده و از یک کاشی به بعد حذف کنید. کاشی ها را به آرامی با پنبه ی لاستیکی به سطح آنها ضربه بزنید.


کاشی را بردارید

برای برش فقط چند نصب کاشی وسرامیک، یک کاشی ریل کاشی می تواند به آسانی و به طور موثر از کاشی جدا شود. جبهه های ناهموار، مخروطی را در برابر دیوار قرار دهید، جایی که پایه آنها آنها را پوشش می دهد. فروش یا اجاره یک کاشی مرطوب مرطوب برای کاهش کاملا مستقیم. فقط استفاده از کاشی کاری برای برش لوله ها، توالت و دیگر برش های غیر خطی. همیشه شیشه های ایمنی را با هر نوع برش کاشی بپوشانید تا از چشمان خود در برابر تارهای پرواز محافظت کنید.


کاشی را بشویید

پس از از بین بردن فاصله های کاشی، از شناور لاستیکی برای جوش دادن به جوش های کاشی استفاده کنید. کار در بخش های کوچک. سپس، نگه داشتن شناور در زاویه 45 درجه، محکم لبه طولانی شناور را در سراسر جوش کاشی بکشید. حرکت مورب به منظور جلوگیری از کشیدن جوش از جوش. دوباره جرقه برگشتی را در سطل زباله قرار دهید.


پس از یک بخش برای حدود یک ساعت خالص شده، پیاز را با خیساندن یک اسفنج در آب پاک در یک سطل و به آرامی پاک کردن خطوط جارو در یک حرکت دایره ای برای حذف جرقه اضافی.

  • ۹۸/۰۲/۲۸
  • kashikar13 13

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی