کاشی کار

کاشی کار

کاشی کار

کاشی کار

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چسب را اعمال کنید

به عنوان یک قاعده کلی، توجه داشته باشید که تنها به اندازه کافی از چسب برای 30 دقیقه استفاده شود. با استفاده از قسمت تخت نوع ماله توصیه می شود بر روی بسته بندی نصب کاشی چسب، یک کت 1/4 "بر روی سطح یک منطقه شبکه بدون پوشش دستورالعمل منتشر کنید.


پس از انجام این کار، ماله را در یک زاویه 45 درجه نگه دارید و از طرف بتونه برای چسباندن به چپهای ایستاده استفاده کنید. وقتی چسب اضافی را از بین می برید، پس از یک ردیف یکنواخت و مرتب برای کاشی خود را ترک می کنید. به عنوان یک قاعده دیگر، یک منطقه بزرگتر از چسب خود را گسترش ندهید تا بتوان آن را در 15 دقیقه تنظیم کرد.


به اسکریپت بروید و نصب کاشی خود را با برنامه چسبندگی کامل تسهیل کنید.


کاشی برش مورد نیاز

شروع به علامت گذاری با دقت اندازه گیری برش با یک مداد یا قلم احساس بر روی سطح کاشی. شما می توانید یک برش کاشی را برای رسیدن به نقطه دقیق برش های مستقیم یا مورب استفاده کنید. برای برطرف کردن نتایج، تکه های کوچک را با یک چاقو بکشید و قطعات کوچک را بردارید.


برای هر برش های منحنی تمام طول، میله میله مناسب ترین برای رسیدگی به کار است. پس از برش های شما ساخته شده، هر لبه تیز را با سنگ کربوراندوم صاف کنید تا به کاشی هایتان برسد.

  • ۰
  • ۰

روش نصب کاشی و سرامیک


نصب کاشی و سرامیک به تنهایی شکننده است، اما هنگامی که در بالای یک شرکت قرار می گیرد، سطح بدون انعطاف پذیری از شکاف ها و رگه ها قرار می گیرد. کاشی و سرامیک می تواند به طور مستقیم در بالای تخته سه لا و یا حتی در کف وینیل گذاشته شود.


هیئت مدیره سیمان، همچنین به عنوان یک واحد پشتیبان سیمان (CBU) شناخته می شود و تحت نام های تجاری مانند Durock و HardieBacker قرار می گیرد، بستر جامد سنگی را ارائه می دهد که مناسب برای نصب کاشی و سرامیک است. پانل های هیئت مدیره سیمان را با پیچیدن آنها به زیر کف نصب کنید، با پیچ ها در هر 8 اینچ در امتداد تابلوها رانده می شود. نوار را با نوار های فایبر گلاس نوار، پر کردن با ملات thinset، و اجازه دهید به طور کامل درمان.


خشک کردن کاشی ها

برای تعیین نقطه مرکزی برای هر دیوار، تمام دیوارها را اندازه بگیرید. برای ایجاد یک الگوی متقاطع، یک خط گلی بین هر دو دیوار مخالف قرار دهید. بدون ملات یا غلظت، نصب کاشی و سرامیک را در یک خط بر روی هر بازوی عبور قرار دهید. ایده این است که از کاشی های کوچک و بریده بر روی دیوار اجتناب کنید، زیرا این می تواند به صورت بصری خالی باشد. این مجموعه متقاطع را در هر جهت تغییر دهید، به طوری که هر کاشی که روی یک دیوار قرار دارد، تا حد ممکن نزدیک به یک کاشی نیم یا بزرگتر باشد.

  • ۰
  • ۰

کاشی و سرامیک

پوشش زمینه. بین این دو افراط گرایی، نقطه ی شگفت انگیزی در قیمت گذاری است که اکثر صاحبان خانه به دنبال آن هستند. خرید کاشی آنلاین به صاحبان خانه امکان انتخاب، انتخاب و وزن خود را در سهولت، بدون فشار از کارکنان فروش. اما چند ترفندی که می خواهید برای استخراج این کاشی کار ارزان آنلاین استفاده کنید.