کاشی کار

کاشی کار

کاشی کار

کاشی کار

  • ۰
  • ۰

نصاب کاشی


برای برش فقط چند کاشی، یک کاشی ریل کاشی می تواند به آسانی و به طور موثر از نصاب کاشی جدا شود. جبهه های ناهموار، مخروطی را در برابر دیوار قرار دهید، جایی که پایه آنها آنها را پوشش می دهد. فروش یا اجاره یک کاشی مرطوب مرطوب برای کاهش کاملا مستقیم. فقط استفاده از کاشی کاری برای برش لوله ها، توالت و دیگر برش های غیر خطی. همیشه شیشه های ایمنی را با هر نوع برش کاشی بپوشانید تا از چشمان خود در برابر تارهای پرواز محافظت کنید.


کاشی را بشویید

پس از از بین بردن فاصله های کاشی، از شناور لاستیکی برای جوش دادن به جوش های کاشی استفاده کنید. کار در بخش های کوچک. سپس، نگه داشتن شناور در زاویه 45 درجه، محکم لبه طولانی شناور را در سراسر جوش کاشی بکشید. حرکت مورب به منظور جلوگیری از کشیدن جوش از جوش. دوباره جرقه برگشتی را در سطل زباله قرار دهید.


پس از یک بخش برای حدود یک ساعت خالص شده، پیاز را با خیساندن یک اسفنج در آب پاک در یک سطل و به آرامی پاک کردن خطوط جارو در یک حرکت دایره ای برای حذف جرقه اضافی.

خرد کن کاشی

یک مایع خاکستری شیری روی سطح کاشی باقی می ماند. بعد از اینکه کاشی به طور کامل با یک اسفنج و آب تمیز باقی بماند، جوش را از بین ببرید. بعد، 3 اونس تمیزکننده حساس در هر گالن آب اضافه کنید، یا به صورت دستورالعمل مربوط به محصول، و اسفنج را در این محل قرار دهید. تا زمانی که رطوبت ناپدید شده است، سطح کاشی را با این محلول تمیز کنید.


مهر و موم کاشی

اگر آن را به درستی مهر و موم نکنید، مایع کاشی خرد شده آب را خیس خواهد کرد. مهر و موم توخالی کاشی یا با استفاده از سیلر به خطوط مایع فردی با استفاده از وسیله نقلیه قلم مو و یا با اسپری کردن کل سطح کاشی و پاک کردن بیش از چهره کاشی.

  • ۹۸/۰۳/۰۵
  • kashikar13 13

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی